maandag 13 maart 2017

Nieuwsbrief van 't Kralenstulpje!


Nieuw online: Trendy pompom bedels!

Oeh wat zijn ze leuk!, de nieuwe Pompom bedels. Deze nieuwe bedeltjes zijn niet alleen lekker fluffy en zacht maar ze zijn ook nog eens enorm kleurrijk. Voor een trendy tribe of boho look zijn dit de ideale bedeltjes. De pompom’s hebben een handig buigringetje waarmee je ze kunt bevestigen aan je sieraden, de pompom’s zijn prachtig gevuld en geven een luchtige structuur aan je sieraad creatie. Zo maak je je armband, ketting, sleutelhanger, oorbel en accessoires helemaal good looking. Dit interessante materiaal is super leuk om mee te werken en resultaat is helemaal hip! Daarom zijn wij helemaal blij met deze mooie trend! Welke creatie maak jij met deze kleurrijke pompommetjes?

Verzendkosten

Er blijken af en toe eens wat misverstanden te bestaan over onze verzendkosten. U kunt, wanneer u denkt dat een bestelling makkelijk door de brievenbus past, zelf de verzendkosten aanpassen. Ook wanneer u in Belgie woont kunt u hier zien hoe het het juiste land kiest en de verzendkosten dus meteen goed heeft.



We hebben even een afbeelding gemaakt zodat u kunt zien waar dit kan worden aangepast.

't Kralenstulpje bestaat nu 7 jaar!

Afgelopen vrijdag 10 maart bestond ’t Kralenstulpje 7 jaar.
Dit heugelijk feit is door het plotselinge overlijden van mijn lieve moeder volledig ondergesneeuwd geraakt.

Mijn moeder heeft de naam: “t Kralenstulpje” bedacht en zat avonden en dagen achtereen de kleine cadeautjes te maken, welke jullie altijd ontvangen bij een bestelling. Ze heeft me nog "goed verzorgd" achter gelaten met een hele tas vol cadeautjes. Ik heb er zelf een paar uit gehaald als herinnering.



Het verliezen van mijn moeder was een hele klap en er moest veel worden geregeld. Gelukkig heb ik bijna alles kunnen overlaten aan mijn team (trots op jullie)  en hebben de bestellingen zo weinig mogelijk tot geen vertraging opgelopen.

Afgelopen vrijdag, 10 maart, tijdens ons 7 jarig bestaan is ze begraven. Ik vind dit wel een mooie gedachte, ik zal op deze manier haar sterfdatum en de datum van haar afscheid nooit meer vergeten.
Dankbaar voor alles wat ze voor ons heeft betekend vond ik het niet meer dan normaal dat ze ook een plekje verdiend in onze nieuwsbrief.

 
Er zijn weer hele leuke sieraden gemaakt door onze Bloggers!
Maak ze nu heel eenvoudig zelf met materialen van 't Kralenstulpje! Klik hier!






GRATIS CADEAUTJE


Deze hele week geven we weer een leuk cadeautje weg aan de lezers van onze nieuwsbrief.
Wanneer u in de opmerkingen van uw bestelling schrijft  "Gratis 50 cm Aztec koord" dan krijgt u gratis 50 cm Aztec Koord bij uw bestelling! De kleur zoeken wij voor u uit. Hier kunt u twee armbanden van maken of 1 ketting. Vergeet niet om dit erbij te zetten in de opmerkingen, dit moet op de pakbon staan, later per email doorgeven heeft helaas geen zin meer. Het kan dan niet meer worden verwerkt.
Klik hier voor onze sales!


NIEUWE ARTIKELEN
Heeft u onze nieuwe artikelen al gezien?

Veel plezier met rondneuzen bij 't Kralenstulpje!

Namens Team Kralenstulpje
Esther de Jonge
Facebook  |  Twitter  |  Pinterest  | InstagramNieuwsbrieven archief | Tutorials

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen